сряда, 9 март 2011 г.

В кремавото

6 коментара:

pep-4o каза...

Красота!

Drago каза...

Нали?! Под лупата има друг свят Пепи. :)

pep-4o каза...

Съвършен, бих добавила :)

Omnia каза...

Невероятно!
Посипани нежни прахчета красота...

диабетични храни каза...

Това ми е любимото цвете за рисуване. Учила съм рисуване, но се отказах от тази "бедна" професия. Но не се отказах от рисуването макар и все по-рядко да го практикувам. Когато ми дойде музата отивам до пазара и си купувам обикновено точно това цвете :) измислям си сюжет и започвам :) Напоследък започнах да търся снимки в нета на различни цветя - има повече избор. Надявам се мога да използвам твоите за това мое хоби, определено с некомерсиална цел. Страхотни снимки имаш!

Drago каза...

Благодаря ти!

Разбира се, че можеш да използваш настроенията ми за каквото си пожелаеш.:)
Занемарил съм се мъничко напоследък, но се надявам с разпъпването на пролетта отново да се размърдам.

Един усмихнат ден ти желая!