събота, 29 октомври 2011 г.

И още една нова галактика


15 коментара:

Еoc каза...

Наметало на приказна фея :) Ще ми се да го открадна :)

Drago каза...

:) И това е вярно.

Привет Еос! :)

Йоланта Делибозова каза...

Наистина е цяла галактика, събрана в тези малки капчици.И същевременно невероятно чувство за чистота и съвършенство.Страхотна снимка!

Drago каза...

Благодаря Йоли!

Мъх каза...

Невероятно красиво е!
ЧУдесна снимка!!

Drago каза...

Радвам се, че ти хареса Мъхче!° :)

Дени каза...

Привет, Драго!

Аз съвсем случайно попадам тук! Снимките ти са просто вълшебни!

Поздрави

Magiosnika каза...

Драго, просто е вълшебна!

Drago каза...

И аз благодаря Дени за удоволствието да се разходя при теб!
Един необичайно впечатляващ блог си създала.
Приятно е и се усеща дъха на момента запечатан в снимките ти.
Просто чудесно!

Drago каза...

Благодаря Миро! Една много приятна изненада! :)

Omnia каза...

Посипана магия росна красота, лекокрила мрежа, блестящо перлени сълзи..... толкова нежно красиво!

Drago каза...

Благодаря Omnia! Вече се чудих къде си. :)

Omnia каза...

:)))
Винаги наоколо, макар и понякога в приятна бездумност от очарованието на снимките ти :)

Albena Weibel каза...

Много приятна изненада! А....аз си мислех..., че само аз снимам паяжинки! Много , много красива снимка! Ефектна!
Това са и моите паяжинки:
http://promenadeinmyworld.blogspot.com/2011/11/blog-post_18.html
Приятен Уикенд!

Drago каза...

Прекрасни снимки Албена!
Интересно, че все пак някой обича и тез животинки! :)
Благодаря ти и тук!