четвъртък, 9 януари 2014 г.

Сините сънища









5 коментара:

diva каза...

Сини сънища...
в сънища се губя...
в синьо се намирам...
:)
Прекрасни са, Драго!

Drago каза...

Благодаря ти Diva!

Анонимен каза...

Люби ме страстно видение тъй нежно
в сънищата сини без покой
дори да е снежно
внеси горещи ласки ти безброй.
Отпивай жадно от моите окови
вплитай пръсти в моите коси,
тъй както вятърът горчиво гони
лисченцата от дървесната си лъст.
Не спирай да ме носиш
по море от блаженство
душата... единствено се моли
сънят в реалност да превърне то...
Покривай ме с листенцата си нежни
от устните ти - цъфнещ цвят
разлиствай ме... с аромата грешний
дано в съня си те намеря аз! Прекрасно синьо, браво Драго! :)


Анонимен каза...

Много хубави снимки, а това синьо е запомнящо се, навява нещо толкова познато, а същевременно и не спомнящо се! Второто стихотворение е..... копирвам го много ми хареса! Благодаря!

Drago каза...

Да, хубави са.
А и синьото беше точно такова.
Като на снимка.